Електронна торгівля розвивається дуже швидко і ті методи, що відмінно працювали всього 2-3 роки тому, виявляються малоефективними, а іноді і зовсім непридатними. Для того, щоб продавати в мережі недостатньо бути талановитим підприємцем. Потрібно добре орієнтуватися у віртуальному просторі і розуміти використання нових технологій.
Використання IT- технологій надало фундаментальний вплив на всі види бізнесу, рекламу і торгівлю. Сьогодні без їх використання практично неможливо успішно просувати жодну справу.
Продажі в мережі інтернет зростають швидкими темпами. Все більше користувачів вважають за краще робити покупки в онлайн-режимі. В часом розвитку електронної комерції в Україні поступово виділилися лідери.
Прикладом є торгівельний майданчик з продажу автозапчастин https://avtopro.ua, який почав свою інноваційну діяльність близько п'яти років тому, в результаті союзу між продавцями запчастин і програмістами, які створили якісний електронний каталог.
Як вибрати електронну площадку
Продаж автозапчастин є специфічним бізнесом. Вибираючи електронну площадку, слід розуміти її особливості. Зокрема сьогодні найчастіше використовуються такі варіанти:
- Продаючі сторінки в соціальних мережах. Такий вид продажів може здатися простим, проте все виглядає не зовсім так. Спочатку можна отримати масу передплатників, але через короткий час їх кількість знижується. Далі будуть потрібні спеціальні люди, які повинні будуть стежити за сторінкою і робити її цікавою. Крім того, необхідно знати, як користуватися платними сервісами;
- Інтернет магазин. З онлайн магазинами ситуація схожа. Для просування ресурсу і наповнення магазину буде потрібно штат співробітників, що вимагає вкладень;
- Електронні дошки. Це ресурс, де є безліч розділів, одні з яких розвиваються, інші не використовуються зовсім, що не дає гарантії для успішного продажу автозапчастин;
- Реклама в мережі. Тут багато вкладають кошти і в деяких випадках отримують результат, але не завжди.
В силу специфіки ринку автозапчастин доводиться відшукувати нові рішення для розширення продажів.
Особливості торгівельних майданчиків (маркетплейсов)
Особливість ринку запчастин полягає в тому, що він величезний і налічує сотні і тисячі найменувань. З урахуванням кількості марок автомобілів і їх модифікацій, що існують на сьогоднішній день, номенклатура налічує мільйони. Як же розібратися в такому обсязі, підтримуючи актуальність інформації для покупця? На це питання відповідає торгова площадка Avto.Pro.
Для представників ринку автозапчастин найкращим рішенням буде взяти участь в електронному каталозі. Електронний каталог - ефективний продає інструмент, який містить детальну інформацію про запчастини, виробниках і продають компаніях. Електронний каталог створюється на експертній базі всіх учасників електронної торгової площадки.