Грамотна база даних інтернет-магазину запчастин складається з декількох модулів. Кожен з них синхронізується з базами даних облікової програми і бере участь в порівняльному аналізі при обробці пошукового запиту.
Як правильно розмістити дані про запчастини в категоріях?
Пошук автозапчастин починається зі стандартного набору характеристик. Отже, інформаційний каталог формується з таких компонентів:
- список моделей і марок автомобілів;
- блоки і механізми;
- елементи запчастин;
- додаткові інструменти та обладнання, вкрай необхідні для установки і обслуговування деталі.
Власник торгового майданчика формує власні списки деталей, синхронізуючи їх зі складськими базами даних. Для правильного відображення інформації Вам знадобиться окрема категорія даних - ВІН маркування автомобіля. Ці дані використовують для швидкого пошуку оригінального номера запчастини.
Зверніть увагу! Сучасні інформаційні каталоги деталей доповнюються набором загальноприйнятих маркувань для внутрішнього використання. Як правило, його використовують дилери та офіційні представники компаній-продуцентів (виробників). Незважаючи на те, що доступ до програм типу EPC платний, інтернет-магазини запчастин, в тому числі маркетплейс https://avtopro.ua,використовують їх для:
- прив'язки одного і того ж товару до декількох категорій;
- постійної синхронізації (поновлення) кодування в режимі онлайн;
- аналізу і виявлення неактуальних кодів, особливо, коли інформація додається вручну власником торгового майданчика.
Як доповнити лінійний каталог запчастин?
Ще один важливий момент - інформаційне наповнення каталогу. Стандартний список запчастин складається з назв і цифро-буквених кодувань. Це перше, що бачить користувач, після обробки запиту. Для того, щоб побачити опис товару і перейти на сторінку покупця, необхідно зробити як мінімум 3-4 кліка. Це стандартна схема роботи лінійного каталогу.
Ступінчаста система каталогів - це обов'язковий компонент інтернет-магазину запчастин, в тому числі і маркетплейсу АвтоПро. Замість сухих термінів і скорочень кожна позиція супроводжується детальної ілюстрацією або кресленням. Наприклад, на запит «Бачок склоомивача для BMW X3» ви отримаєте детальне зображення самого автомобіля, а також докладну схему самої деталі.
Як правило, ілюстративний матеріал подається з офіційних джерел на оригінальній мові. Учасники маркетплейсу АвтоПро не займаються перекладом складних позначень. Більшість проблемних моментів пояснюються окремо, за допомогою виносок і коментарів під самою картинкою.
По можливості каталог наповнюється актуальними відеоматеріалами. Це частина «древообразная» структури каталогу. Така інформація особливо актуальна для застарілих або знятих з виробництва деталей. Як правило, це огляди конкретних запчастин та відгуки по установці і використанню.