У 2026 році бізнеси все активніше діджиталізуються та переходять в онлайн, а швидкість і безпека документів стають ключовими умовами стабільної роботи. Один із головних інструментів цього переходу ― електронний підпис. Якщо вам потрібно підписати документ онлайн, сервіс має бути максимально зручним, надійним і відповідати актуальним стандартам кібербезпеки.
Через коронавірусні обмеження та наслідки повномасштабного вторгнення цифрова трансформація українського бізнесу та державних сервісів значно пришвидшилась. Електронний документообіг (ЕДО) почав набувати все більшої популярності. Учасники ринку очікують, що процеси будуть:
Електронний підпис став ключем до цих вимог. Він дозволяє підприємцям і компаніям працювати оперативно, без фізичної присутності та з мінімальними ризиками помилок або підробок.
Компанії обирають сервіси, де підпис можна створити й застосувати за кілька хвилин. Зайві етапи, складні інструкції чи опція встановлення додаткових програм лише відлякують користувачів.
Підпис має сприйматися як аналогічний підпису від руки й відповідати вимогам українського законодавства, а у випадку ведення бізнесу з Європою — ще і стандартам ЄС. Це забезпечує прийняття документів у державних установах, банках та під час міжнародної співпраці.
Бізнес працює з PDF, DOCX, XLSX, зображеннями та архівами, тому універсальність сервісу критично важлива.
У 2026 році значна частина документів підписується зі смартфонів, через що адаптивність інтерфейсу і мобільна зручність мають бути на високому рівні.
Зручно, коли один документ на підпис можуть опрацювати одразу декілька осіб, які задіяні в процесі. Колега створив документ, відправив на вичитку бухгалтерці, яка після перевірки надіслала на підпис директору, а потім — його контрагенту. Щоб ці дії проходили швидко й без затримок, сервіси мають надавати зручні інструменти для спільної роботи над документами.
Захист даних, надійне шифрування, прозоре логування дій, слідування сучасним практикам кібербезпеки, як-от ISO:27001, SOC 2 тощо — у 2026 році це є базові вимоги, які повинні мати всі сервіси електронного підписання за замовчуванням.
Бізнес очікує можливості здійснювати зручне підписання документів прямо у CRM, ERP, бухгалтерських програмах чи внутрішніх системах компанії.
Станом на сьогодні е-підпис – невід’ємна частина в роботі абсолютної більшості бізнесів:
Важливо звернути увагу на такі характеристики:
Електронний підпис у 2026 році стає необхідністю для кожної компанії, незалежно від розміру та сфери діяльності. Це інструмент, що прискорює процеси, забезпечує юридичну значущість і допомагає працювати безпечніше й ефективніше. Обираючи надійний сервіс на кшталт Dubidoc, який поєднує простоту, стабільність і сучасні стандарти безпеки, ви робите процес підписання максимально зрозумілим — підписати документ онлайн стає так само просто, як двічі два.
має статус перевіреної компанії
Це означає, що компанія надала Порталу Оголошень своє свідоцтво державної реєстрації. Актуальність цього свідоцтва перевірена по офіційній базі “Єдиного державного реєстру”. Надання свідоцтв не є обов’язковим для користувачів Порталу Оголошень. Тому відсутність перевірки в інших учасників не свідчить про їх ненадійність.