Утримання будинку та прибудинкової території , що це
таке ?
На сьогоднішній день, кожен з нас, якщо у його власності є
квартира, або він мешкає у гуртожитку чи є власником нежилого приміщення
зіштовхнувся з таким питанням : як
сплата коштів за утримання будинку та прибудинкової території.
Платниками цих послуг
є власники квартир, нежилих приміщень або мешканці гуртожитку;
Надавачами послуг
з утримання будинків і споруд, прибудинкових територій є приватний ЖЕК- Керуюча
Компанія, яка і отримує платню за ці послуги.
У разі наявності
зауважень до якості наданих послуг, виконаних робіт , власник квартири,
нежилого приміщення або мешканець гуртожитку має право:
- викликати
представника Приватного ЖЕКа- Керучої компанії , для складання та підписання акту претензії ,по ненаданим
послугам та не виконаним роботам чи неякісним послугам та роботам .
Представник Приватного ЖЕКа повинен з'явитися на такий
виклик протягом 2-х робочіх днів з дня виклику.
Акт-претензія розглядається Приватним ЖЕКом протягом трьох
робочих днів.
По результатам такого розгляду повинно бути прийнято рішення
про перерахунок вартості платежів , які сплачує власник
нерухомого майна , усунуто недоліки зазначені в акті претензії або про відмову
у задоволені акту претензії;
У разі необґрунтованої відмови по акту претензії, власник
нерухомого майна може звернутись у суд;
- власник нерухомого
майна має право звернутись до Приватного ЖЕКа – Керуючої Компанії або
відповідного органу державної влади з письмовим
зверненням про якість послуг або їх відсутність. Відповідь на таке
звернення повинна бути надана не пізніше 30 днів.
Для захисту Ваших
прав , як платника послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових
територій , для надання допомоги в оформленні актів претензій, звернень по
ненаданим та невиконаним роботам, послугам, для захисту прав у суді, Ви можете
звертатись до Нас !