Додати оголошення
Головна  >  Послуги  >  Експертні послуги  >  Юридичні та консалтингові послуги  >  Юридичні послуги  >  Адвокатські послуги  >  Шлюб, дети, ребенок, діти, юрист, адвокат, алименты, брак, раздел имущества

   Шлюб, дети, ребенок, діти, юрист, адвокат, алименты, брак, раздел имущества  (пропоную)

Ціна: договірна

В Україні діє сервіс «Електронний суд». Тому скористатися моїми послугами Ви можете проживаючи в будь-якому населеному пункті України де є інтернет.

 

Вітаю! Я Адвокат, більше 12 років юридичної практики.

 

Моя основна спеціалізація – сімейні спори. Надаю юридичні послуги безкоштовно. Проте кількість клієнтів, яким я можу надати юридичні послуги безкоштовно обмежена, до 3 клієнтів в місяць (залежно від складності юридичного питання).

 

Тому, якщо Ви хочете отримати безкоштовно юридичні послуги кваліфікованого адвоката – телефонуйте.

 

Підготую Вам всі необхідні документи, представлю Ваші інтереси в суді.

Приблизний перелік юридичних послуг, які Ви можете отримати безкоштовно:

 

-розірвання шлюб;

-стягнення аліментів;

-збільшення розміру аліментів;

-зменшення розміру аліментів;

-стягнення додаткових витрат на утримання дитини;

-поділ майна подружжя;

-визначення місця проживання дітей;

-встановлення графіку побачення з дітьми;

-позбавлення батьківських прав;

-усиновлення дитини.

 

Для того, щоб дізнатися більш детальніше як отримати юридичні послуги адвоката безкоштовно чи потрібна консультація по Вашому питанню – телефонуйте!


Реклама

Оголошення із рубрики "Адвокатские услуги"переглянути все
Составление брачного договора между супругами
Брачный договор – это   – соглашение супругов или лиц, вступающих в брак, – документ, опреде
Бесплатная консультация адвоката по алиментам
Многолетний опыт урегулирования семейных споров помогает специалистам Адвокатского объединения
Адвокат для водителей на все случаи жизни Харьков
Профессионалы Адвокатского объединения «Адвокаты и медиаторы Украины» окажут квалифицированную