1. Налаштування параметрів у програмі. Створення користувачів.
2. Створення підприємства та заповнення початкових відомостей за допомогою Помічника.
3. Наповнення виробничого календаря, графіків роботи персоналу.
4. Наповнення довідників.
5. Оформлення трудових відносин та кадрове діловодство:
ü облік кадрів та аналіз кадрового складу;
ü трудові відносини, у тому числі кадрове діловодство;
ü штатний розпис;
ü облік руху кадрів (відрядження, відпустки, лікарняні);
ü ведення військового обліку;
ü облік стажу роботи.
6. Аналітичні звіти:
ü списки співробітників компанії, кандидатів на роботу;
ü діаграми, що візуалізують графіки відпусток та фактичне використання відпусток працівниками компанії;
ü статистичні дані;
ü особиста картка;
ü табель обліку робочого часу.
7. Регламентована звітність:
ü форми звітності, порядок заповнення, строк та порядок подання яких визначаються різними державними органами.
має статус перевіреної компанії
Це означає, що компанія надала Порталу Оголошень своє свідоцтво державної реєстрації. Актуальність цього свідоцтва перевірена по офіційній базі “Єдиного державного реєстру”. Надання свідоцтв не є обов’язковим для користувачів Порталу Оголошень. Тому відсутність перевірки в інших учасників не свідчить про їх ненадійність.